Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

22. října 2021

Jak v TrustPay vyplácíme peníze vybrané za platby od vašich zákazníků?

autor: TrustPay
Sledujte nás:

Co je výplatní účet a kde si ho mohu nastavit? Provedeme vás celým procesem a možnostmi vyplácení.

Co je výplata?

Výplata je převod finančních prostředků nashromážděných na vašem TrustPay kontě vedeném v obchodním portálu – uživatelském prostředí. Tyto prostředky jsou automaticky vypláceny v pravidelných frekvencích na výplatní účet.

Výplatě předchází vyúčtování – proces spočítání přijatých prostředků v obchodním portálu a odečtení poplatků za služby za určité období.

Co je výplatní účet a kde si ho mohu nastavit?

TrustPay - bankove ucty - vyplatny ucet

Pod pojmem výplatní účet se rozumí firemní bankovní účet vaší společnosti, na který si přejete prostředky převádět.

Nastavit jej v obchodním portálu (uživatelském prostředí TrustPay) může majitel (statutár) účtu.

Po kontrole správnosti čísla účtu našimi kolegy se stav změní na „Schválený“ a nejbližší výplata se odešle už na nastavený účet.

Jak dlouho trvá převod výplaty z obchodního portálu na vámi zvolený výplatní účet?

Peníze budou na bankovním účtu standardně již tentýž den, kdy byla výplata odeslána.

Jaké frekvence vyplácení si v TrustPay můžete nastavit?

Předvolená frekvence vyplácení je nastavena na týdenní periodu. Tuto periodu je možné podle potřeby změnit na denní nebo měsíční, případně je možné ji úplně pozastavit.
Taktéž je možné nastavit minimální výši výplaty.

Minimální výše výplaty znamená, od jaké výše prostředků na obchodním účtu TrustPay má vyúčtování probíhat.

Když máte například nastavenou minimální částku k vyúčtování 200 EUR, znamená to, že vyúčtování má probíhat až ve chvíli, kdy bude na vašem účtu TrustPay alespoň 200 EUR.

Je-li zůstatek v obchodním portálu nižší než minimální částka pro vyúčtování, vyúčtování neproběhne a k dalšímu pokusu o vyúčtování dojde až v následujícím vyúčtovacím období.

Jak se dá změnit frekvence a ostatní nastavení pro vyplácení?

Frekvenci vyplácení, jakož i ostatní možnosti, lze spravovat v obchodním portálu v části „Nastavení – Finanční nastavení“.

TrustPay - frekvencia vyplacaniaTrustPay - obmedzenie vyplat

Výplata bude vyplacena na účet, který jste zadali v obchodním portálu, automaticky podle příslušných nastavení vyplácení, respektive nastavené frekvence vyplácení.
V případě, že se frekvence vyplácení během probíhajícího období předešlého nastavení měnila, bude aplikována až po vyplacení prostředků na základě předešlých nastavení a doběhnutí předešlého období.

Výplaty jsou prováděny následujícím způsobem:

Karetní transakce jsou vypláceny s odkladem 3 pracovních dnů a transakce realizované bankovním převodem budou vypláceny s odkladem 1 pracovní den.

TrustPay - vyplatny ucet

Jak to celé funguje?

Kdy proběhne vyúčtování, za jaké období a kdy TrustPay pošle peníze na váš bankovní účet?

Příklad týdenního vyplácení za karetní platby:

Stanovíte-li si den výplaty např. na čtvrtek – odeslány budou peníze za karetní platby přijaté v předchozím týdnu od pondělí do neděle. Ve čtvrtek se tedy již odešlou peníze na váš bankovní účet, který jste si sami zvolili.

Karetní platby přijaté v pondělí 12ého budou vyplaceny v dalším zúčtovacím období.
(Odklad 3 pracovních dnů od pondělí 12ého již překračuje výplatní den čtvrtek 15ého).

TrustPay - vyplaty - vyuctovaci den

Proč je vaše první výplata ponížena o 30 EUR?

Aby mohlo začít vyplácení transakcí, musí překročit hodnotu 30 EUR, která představuje stanovený minimální zůstatek na účtu. Na základě toho je první výplata o tuto částku nižší. Po případném ukončení spolupráce jsou tyto prostředky vráceny na váš firemní bankovní účet.

Máte-li zájem o další informace, jak tento proces v TrustPay funguje, kontaktujte náš tým podpory na podpora@trustpay.eu nebo volejte na +421 2 321 68 450.

Mohlo by vás zajímat

Jak v TrustPay vyplácíme peníze vybrané za platby od vašich zákazníků?
Co je výplatní účet a kde si ho mohu nastavit? Provedeme vás celým procesem a možnostmi vyplácení.
Economy
author: TrustPay
Optimalizace platební brány, aneb jak snížit míru odchodů zákazníků z košíku
Opuštění nákupního košíku je stále velkým bojem obchodníků s vysoce alarmující 80% průměrnou mírou nedokončení online nákupu. Je důležité vytvořit plynulou a bezproblémovou zkušenost zákazníka s nákupem s cílem zvýšení počtu konverzí a snížení počtu zákazníků, kteří ze stránky na poslední chvíli odcházejí.
Economy
author: TrustPay