Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

16. června 2021

Nový online registrační proces v TrustPay

autor: TrustPay
Sledujte nás:

Vzhledem k tomu, že pro naše klienty stále zlepšujeme a modernizujeme procesy, rádi bychom vám představili náš nový proces online registrace od vašeho kontaktu až po spuštění platební brány v TrustPay.

Tento nový online registrační proces jsme se vám rozhodli přiblížit v pěti základních krocích, které vám ukážou, že online žádost o platební bránu je skutečně snadná a s registrací byste už neměli váhat ani sekundu!

Skvělá zpráva ze startu je, že na to, abyste mohli začít využívat naše služby, nemusíte nikam chodit. Vše vyřídíte online a rychle, dokonce si můžete prohlédnout fungování našeho systému (obchodního portálu) ještě před poskytnutím osobních údajů.

5 kroků k získání moderní platební brány od TrustPay

K získání moderní platební brány od TrustPay stačí udělat jen 5 jednoduchých kroků:

Krok 1: Registrace

Prvním krokem k získání platební brány od TrustPay je registrace. Na základě této registrace vám bude vytvořen testovací účet a přístup do obchodního portálu v demo verzi.

V tomto kroku si zajistíte integraci, můžete si vyzkoušet testovací platby a celkově se s tímto systémem seznámit.
Všechny typy integrace, které nabízíme, najdete zde: www.trustpay.cz/integrace

Při registraci je nutné použít e-mail osoby oprávněné jednat jménem dané společnosti (jednatele).
Tento e-mail bude následně propojen s přístupem k aktivnímu účtu v obchodním portálu a používán pro TrustPay i jako hlavní kontaktní e-mail jednatele vaší společnosti.

Krok 2: Aktivace účtu

Chcete již začít přijímat reálné platby od zákazníků?

V obchodním portálu najdete možnost „Aktivovat svůj účet“. Na základě této registrace a jejího následného schválení naším týmem vám bude brzy vytvořen účet, díky kterému bude vaše platební brána aktivována.

Krok 3: Ověření totožnosti na dálku

Součástí registračního formuláře je i Ověření totožnosti na dálku, které je možno provést prostřednictvím chytrého telefonu, a to načtením QR kódu nebo zasláním odkazu na e-mail, který byl použit při registraci (krok 1).

I když to zní (zejména v dnešní době) komplikovaně, tento krok je velmi jednoduchý a díky našemu online verifikačnímu nástroji nezabere víc než pár minut vašeho času. Jediné, co během procesu verifikace potřebujete, je váš chytrý telefon a platný doklad totožnosti.

Krok 4: Schválení

Po úspěšném ověření probíhá schvalovací proces. Máme-li všechny podklady a svou žádost jste odeslali do 15:00 hod. pracovního dne, vaše žádost bude schválena ještě téhož dne nebo nejpozději do druhého pracovního dne.

V momentě schválení od nás obdržíte potvrzující e-mail se všemi potřebnými detaily a dalším postupem.

Krok 5: Spuštění platební brány

Po schválení žádosti dojde k aktivaci našich služeb, a to Platba kartou a Bankovní převod.
V obchodním portálu vám přibude „ostrý“ projekt, ve kterém můžete sledovat transakce, spravovat nastavení, stahovat výpisy nebo vytvářet přístupy dalším osobám.

V tomto kroku už jen zbývá, abyste přepnuli integraci z testovacího do produkčního prostředí, a přijímání plateb od zákazníků již nic nebrání.

Samozřejmě nezapomeňte, že s TrustPay můžete aktuálně používat Platební bránu na 1 rok zdarma*

Máte-li zájem dozvědět se o našich službách víc, nebo máte jakoukoliv otázku, kontaktujte náš tým e-mailem na podpora@trustpay.eu nebo volejte na +421 2 321 68 450.


*Fair usage policy

Mohlo by vás zajímat

Optimalizace platební brány, aneb jak snížit míru odchodů zákazníků z košíku
Opuštění nákupního košíku je stále velkým bojem obchodníků s vysoce alarmující 80% průměrnou mírou nedokončení online nákupu. Je důležité vytvořit plynulou a bezproblémovou zkušenost zákazníka s nákupem s cílem zvýšení počtu konverzí a snížení počtu zákazníků, kteří ze stránky na poslední chvíli odcházejí.
Economy
author: TrustPay
Jak přizpůsobit e-shop pro zahraniční zákazníky?
Hodnota evropského e-commerce trhu byla na konci roku 2020 odhadována na více než 700 miliard EUR, přičemž téměř čtvrtina hodnoty e-commerce transakcí byla vygenerována právě nákupy od zahraničních obchodníků.
Economy
author: TrustPay