Poznejte TrustPay tým: Interview s Kristínou Kráľovou, Sales & Account Managerem pro lokální trh (Slovensko a Čechy)
V našich blozích vám představujeme šikovné členy TrustPay týmu.
Tentokrát jsme vyzpovídali Kristínu Kráľovou, Sales & Account Managera pro lokální trh (Slovensko a Čechy).
Proč ses rozhodla pro společnost TrustPay?
Když jsem začala uvažovat o změně pracovní pozice, nebyla jsem si popravdě velmi jistá, jakým směrem se chci ubírat. Moje dobrá kamarádka v TrustPay předtím pracovala a navrhla mi, zda bych to nechtěla vyzkoušet právě tam. Něco jsem si o firmě zjistila a řekla jsem si, že to zní zajímavě a že to vyzkouším.
Na pohovoru očividně vzájemně přeskočila jiskra, protože ihned mi navrhli „naskočit do vlaku“. 😊 Během práce v TrustPay jsem přišla na to, co mě baví a v čem vidím v rámci svého kariérního života i svou budoucnost.
„Velmi bych chtěla, aby se i mou zásluhou dostalo TrustPay do povědomí jako jeden z nejkvalitnějších a nejzkušenějších poskytovatelů platební brány a online platebních služeb.“
Na jaké pozici aktuálně pracuješ a co tě na ní nejvíce baví?
Momentálně pracuji na pozici Sales & Account Manager pro lokální trh (Slovensko a Čechy).
To znamená, že se jednak snažím hledat nové partnery pro spolupráci, ale zároveň se co nejlépe starat o ty stávající. Vzhledem k tomu, že jsem velmi společenský člověk a práce s lidmi mě vždy bavila, těžko se mi hodnotí, co mě naplňuje nejvíc.
Na jedné straně miluji pocit, když klientovi pomohu vyřešit jakoukoliv urgentní záležitost nebo cokoliv, s čím mě osloví, a následně na něm vidím spokojenost s řešením, a na druhé straně mě baví být kreativní a vynalézavou při hledání nových obchodních partnerů a následně pro ně připravovat řešení šitá na míru. Klient si tedy může být stoprocentně jistý, že je v rukou odborníků.
Zde samozřejmě moje úloha nekončí, protože spokojenost obchodního partnera je třeba udržovat, respektive si ji zasloužit. 🙂 Není to jen o tom uzavřít obchod a pak mít „hluchý telefon“. Při své práci se vždy snažím, aby mí obchodní partneři věděli, že se na mne mohou kdykoliv obrátit s jakoukoliv otázkou či požadavkem, případně jim volám já, abych se ujistila, že je vše v pořádku. Někdy společně naplánujeme osobní setkání při kávě či dobrém obědu. Mít dobré vztahy je základ a já si každého z nich velmi vážím.
TrustPay se též účastní mnohých výstav a konferencí, kde mám možnost se setkávat s našimi klienty nebo „networkingovat“ v rámci odvětví a poznávat nové inspirativní lidi. Často se pak naše cesty, tak říkajíc, propletou a vznikne silná a dlouhodobá spolupráce. Spokojenost na obou stranách je pak k nezaplacení. 😊
Čeho si na své práci nejvíce ceníš a co je pro tebe aktuálně největší výzvou?
Cením si zejména toho, že mám volnou ruku, co se týče časového managementu a kreativity. Nikdo mi v podstatě „nelinkuje“ kdy a jak mám co dělat, i když rady od zkušenějších vždy velmi ráda přivítám. Konec konců, mně samotné by mělo nejvíc záležet na tom, abych si svou práci rozvrhla tak, abych byla co nejefektivnější a přinášela žádoucí výsledky.
Též se pravidelně zúčastňuji meetingů a brainstormingů, kterých máme v rámci týdně několik.
Největší výzva? Velmi bych chtěla, aby se i mou zásluhou dostala společnost TrustPay do povědomí jako jeden z nejkvalitnějších a nejzkušenějších poskytovatelů platební brány a online platebních služeb, kterým konec konců je, 😊 a abychom si jako slovenská firma i na lokálním trhu vybudovali ještě silnější a známější značku, pod kterou se podepíše k těm stávajícím i mnoho dalších spokojených lokálních firem.
Jaké jsou tvé vztahy s kolegy v rámci firmy a jak hodnotíš firemní kulturu TrustPay?
Jak jsem již uvedla, jsem velmi společenský člověk, takže s každým rada pokecám a požertuju.
Myslím si, že se jako kolektiv máme rádi a velmi dobře si rozumíme. Často se sebereme a jdeme například na ramen, sushi, vyrazíme na chatu nebo vymyslíme nějakou jinou aktivitu. Teambuildingů je sice díky našemu skvělému HR oddělení dost, ale v rámci firmy jsme si vybudovali skutečná kamarádství a rádi spolu trávíme i osobní čas mimo práci.
Jak vypadá běžný den na tvé pozici?
V rámci našeho oddělení míváme denně ranní meetingy u kávy a brunche, kde má každý prostor pro své otázky, které se nasbíraly po dobu předchozího dne/dní a potom se již věnujeme e-mailům, přípravě návrhů na nové spolupráce, videocallům, telefonátům nebo již uvedeným osobním setkáním. Právě osobní kontakt dokáže spolupráci posunout neskutečně dopředu, nebo se lépe buduje vzájemná důvěra a obchodní vztah nabírá nový, ještě uvolněnější rozměr. 😊
Den se tedy dále vyvíjí podle toho, co je prioritně třeba vyřídit nebo co mám právě na „TO DO“ seznamu. Nedá se říct, že by měl každý den přesnou rutinu, a ta rozmanitost je přesně to, co na své práci miluji!
„Mně osobně nejvíc motivuje – kromě výplaty 😀 i uznání a spokojenost – jak mých klientů (když mi děkují, vždy mě to příjemně dostane), tak i mých nadřízených.“
Máš nějaký zábavný moment z práce v TrustPay?
Mám! Když jsme měli firemní focení, abychom všichni měli krásné a profesionální fotky, tak má tehdejší šéfka dostala nazpět upravenou fotku a stěžovala si, že tam nevidí žádné změny ani vylepšení.
Načež došla ke mně, podívala se na mou, kterou jsem měla zrovna v počítači otevřenou, a zakřičela: „Vidíš, tohle je vyretušovaná fotka!“ 😀
Co tě v práci motivuje nejvíc?
Mně osobně nejvíc motivuje – kromě výplaty 😀 i uznání a spokojenost – jak mých klientů (když mi děkuji, vždy mě to příjemně dostane), tak i mých nadřízených. Jednoduše, když ti někdo řekne „Dobrá práce, Tino.“
Myslím, že někdy se na takové věci zapomíná a může to být právě takováto maličkost, která člověka nakopne k ještě lepším výkonům, které bude dělat s radostí. Jsem ráda, že v TrustPay se na to nezapomíná. 😊