Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

7. prosince 2021

Poznejte TrustPay tým: Interview s Miroslavou Lipkovou, Director of Operations and Quality Assurance

autor: TrustPay
Sledujte nás:

Seznamte se a poznejte talentované členy TrustPay týmu v novém formátu na našem blogu – poznejte TrustPay tým.
Vyzpovídali jsme naši šikovnou a vždy vysmátou Miroslavou Lipkovú, Director of Operations and Quality Assurance.

Proč ses rozhodla pro společnost TrustPay?

Když jsem se po roce a půl ve svém prvním zaměstnání po VŠ rozhodla pro změnu, hledala jsem práci, kde bylo mou jedinou podmínkou, aby mě ta práce bavila. Ve škole mě odjakživa zajímaly veškeré matematické předměty a vždy jsem měla dobrý vztah k číslům. Vzhledem k tomu, že jsem velký detailista, chtěla jsem tuto svou stránku zužitkovat v práci jako výhodu. Z popisu společnosti TrustPay jsem nabyla dojmu, že se tam nebudu nudit a naštěstí se moje očekávání opravdu splnila.

„Každý zaměstnanec je součástí rozvoje a nápady a připomínky každého z nás posouvají firmu dál. Nebojím se odpovědnosti, ráda se učím nové věci a baví mě opravdu skoro všechno, s čím se denně v práci potkávám. Mám pocit, že nejsem mezi kolegy jediná, kdo si vypěstoval „závislost“ na své práci. 😊

Na jaké pozici aktuálně pracuješ a co tě na ní nejvíce baví?

V TrustPay jsem od roku 2014 a začínala jsem na pozici operátora na oddělení platebního styku. Postupně jsem si prošla všemi firemními procesy a aktuálně pracuji na pozici Director of Operations and Quality Assurance.

Mám svůj tým lidí na oddělení platebního styku a tým testerů. I když máme poměrně striktně danou denní i měsíční agendu, naše práce je každý den jiná. Vždy se střetáváme s jinými situacemi, požadavky, řešíme různé problémy a hlavně vymýšlíme lepší řešení. Modernizujeme a rozvíjíme náš systém a tak ulehčujeme práci sobě i kolegům a zlepšujeme poskytované služby na míru našim zákazníkům.

Každý zaměstnanec je součástí rozvoje a nápady a připomínky každého z nás posouvají firmu dál. Nebojím se odpovědnosti, ráda se učím nové věci a baví mě opravdu skoro všechno, s čím se denně v práci potkávám. Mám pocit, že nejsem mezi kolegy jediná, kdo si vypěstoval na naší práci „závislost“. 😊

Čeho si na své práci nejvíce ceníš a co je pro tebe aktuálně největší výzvou?

Oceňuji důvěru nadřízených, přátelské vztahy, možnost rozvíjet se v rámci oddělení i v rámci celé firmy. I když tu pracuji již poměrně dlouho, stále se učím nové věci, osobně zkouším nové technologie, podílím se na jejich vývoji a dopodrobna poznávám zákulisí procesů. Poskytuje mi to výhody i při řešení situací v soukromí. Ze zkušenosti vím, že není třeba se čehokoli bát – když člověka jeho práce baví, překoná každou výzvu s lehkostí.

Interview s Miroslavou Lipkovou

Jaké jsou tvé vztahy s kolegy v rámci firmy a jak hodnotíš firemní kulturu TrustPay?

Myslím si, že vztahy mezi kolegy v práci jsou velmi dobré. Stále se máme o čem bavit – pracovně, ale i soukromě. Za každé situace si dokážeme zachovat dobrou náladu a navzájem se povzbudit. Oddělení si navzájem pomáhají, každý je ochotný poradit a pomoci tomu druhému.

Na sekretariátě máme velmi šikovné a akční holky, které nám organizují pravidelné teambuildingové aktivity, na kterých se vždy dobře bavíme. Dokonce ani pandemie nám team buildingy nepřekazila a zajímavé činnosti se daly realizovat i online. TrustPay podporuje i fyzickou kondici a zdraví svých zaměstnanců, například možností účastnit se společně hodin online jógy, pilates nebo funkčního tréningu. Už 4 roky po sobě se zapojujeme i do projektu „Do práce na kole“, abychom společně pomohli i naší planetě.

Jak vypadá běžný den na tvé pozici?

Nikdy nedokážu přesně říct, co mě v daný den čeká. Jediná jistota je ranní káva. 😊

Máme dost pestrou a širokou agendu. Se svým týmem řeším běžné denní dění v rámci bankovních převodů, acquiringových služeb, reklamací karetních transakcí, finančních reportů a testování systému v rámci nových požadavků a vylepšení. Dá se říci, že na denní bázi (některé dny víckrát, někdy méně) mívám setkání s analytiky a developery a zúčastňuji se i společných interních meetingů.

V neposlední řadě je mým úkolem dávat dohromady veškeré informace a plány a zajistit přístup k nim i mým kolegům, ať už ve formě postupů nebo i školení.

Máš nějaký zábavný moment z práce v TrustPay?

Těch momentů bylo opravdu hodně, ale na jeden konkrétní nikdy nezapomenu.

Pro mne to v první chvíli nebylo až tak veselé, až po překonání šoku. Ale kolegové se velmi bavili. Když jsem byla ve firmě asi 2 měsíce, jeden kolega mi poslal SMS jménem našeho CEO. V SMS bylo, že se mám zastavit v jeho kanceláři a podepsat výpověď. Dodnes nechápu, jak jsem tomu mohla uvěřit, ale můj výraz ve tváři při otevření zprávy musel být velmi zajímavý. Kolegové se bavili na můj účet ještě asi měsíc. 😊

Mohlo by vás zajímat

Economy
author: TrustPay
Jak v TrustPay vyplácíme peníze vybrané za platby od vašich zákazníků?
Co je výplatní účet a kde si ho mohu nastavit? Provedeme vás celým procesem a možnostmi vyplácení.
Economy
author: TrustPay
Optimalizace platební brány, aneb jak snížit míru odchodů zákazníků z košíku
Opuštění nákupního košíku je stále velkým bojem obchodníků s vysoce alarmující 80% průměrnou mírou nedokončení online nákupu. Je důležité vytvořit plynulou a bezproblémovou zkušenost zákazníka s nákupem s cílem zvýšení počtu konverzí a snížení počtu zákazníků, kteří ze stránky na poslední chvíli odcházejí.
Economy
author: TrustPay