Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

27. února 2025

Poznejte tým TrustPay: Interview s Karin Milkovou, Obchodní ředitelkou

autor: TrustPay
Sledujte nás:

V našich blozích vám představujeme členy TrustPay týmu.
Tentokrát jsme vyzpovídali Karin Milkovou, obchodní ředitelku.

Mohla bys nám na úvod říct, jak začala tvá cesta v TrustPay?

Zjednodušeně řečeno – když jsem ukončovala vysokou školu, uvažovala jsem, jaká práce bude vhodná. Jelikož juniorské pozice přímo spojené s předmětem mého studia poskytovaly ohodnocením akorát možnou smrt hlady (samozřejmě, nyní přeháním pro zachycení podstaty 🙂 , do TrustPay jsem se dostala převážně ze zištných důvodů. Zpětně však mohu říci, že původní praktické rozhodnutí nemohlo dopadnout lépe.

Jaké pozice jsi ve firmě zastávala, než ses dostala na současnou pozici Obchodní ředitelky?

Prošla jsem tím nejužitečnějším defilé všech postů, co měli přímé spojení s našimi klienty – od klientské podpory přes account management až k vedení týmu a později dnešní pozici. Každý z postů mi dal poněkud odlišný pohled na stejnou oblast a měla jsem možnost poznat vše od základů, což považuji za velmi užitečné.

„V praxi jsem zjistila, že mezilidské vztahy nemusí být důležité jen v oblasti psychologie, ale je třeba je řešit opravdu všude, v každé firmě, která chce udržovat dlouholeté klienty a získávat nové.“

Co tě motivovalo věnovat se této kariérní cestě? Bylo to vždy tvým cílem, nebo se to vyvíjelo postupně?

Téma praktičnosti jsem zmínila již dříve – upřímně, toto odvětví nebylo mým dětským snem, protože finanční svět si každý zvykne představovat jako úzce spjat s matematikou a ta nikdy nebyla mou srdcovkou. V praxi jsem však zjistila, že mezilidské vztahy nemusí být důležité jen v oblasti psychologie, ale je třeba je řešit opravdu všude, v každé firmě, která chce udržovat dlouholeté klienty a získávat nové. Proto v momentě, kdy jsem zjistila, že k počítání mámě jiná oddělení, začala jsem své směřování považovat za smysluplné a šance na úspěch za mnohem výše.

Jak vypadá tvůj běžný pracovní den na pozici Obchodní ředitelky?

Obvykle trávím hodně času komunikací s jednotlivými kolegy v rámci mých nebo jiných oddělení, protože práci je třeba zkoordinovat a zajistit plynulost se zaměřením na priority. V rámci kancelářské práce se nejčastěji zapojuji do diskusí s partnery, pokud je moje účast potřebná a také do případných eskalací. Mým úkolem je také cestovat, abychom měli vždy přehled o novinkách a mohli se setkat s klienty i osobně.

Mohla bys nám přiblížit týmy nebo oddělení, které vedeš?

Svorně se nazýváme „front office“, tedy všichni ti, kteří mají dopad na prezentaci firmy navenek. Do tohoto oddělení spadá náš business development, který má za úkol získat co nejvíce nových klientů; náš account management, který zvelebuje a udržuje vztahy s naším stávajícím portfoliem a marketing, kde vznikají všechny pěkné a stylové designy, což nám umožňují se ukázat v plné parádě.

Co tě na tvé současné práci nejvíc baví?

Těším se, když umíme přinést řešení, která usnadňují život našich klientů. Každý chce, aby produkt, který prezentuje, měl pozitivní dopad v reálném světě a nebyl to jen ten zmiňovaný pěkný marketing. Také jsem ráda, pokud se jednotlivým členům týmu daří uskutečňovat jejich cíle a vidím, že se spolu posouváme dobrým směrem a něco, co bylo před rokem jen pěknou ideou se už rodí v praxi.

Jaké výzvy s sebou tato pozice přináší a jak je zvládáš?

Práce s lidmi umí být odměňující, ale i plná stresu, pokud zrovna není dobrý den. Proto je důležité umět takové situace manažovat nejen navenek, ale zejména interně – mně osobně nejvíce pomáhá sport, vedle kterého se umím na věci podívat více s nadhledem a to, co dříve vypadalo jako nepřekonatelné, se dá zvládnout.

Zažila jsi během svého působení v TrustPay nějaké vtipné nebo nečekané situace, o které by ses s námi mohla podělit?

Určitě ano, ale mnoho z nich není veřejně sdílitelných. 😀 Každopádně, jedna milá věc se nám objevuje pořád dokola, a to jsou vždy nové zkomoleniny našeho jména – oblíbeným je „TrusPay“. Vždy si už myslím, že nová verze vzniknout nemůže a pokaždé jsem překvapená, že věru ano.

Jako jedna z hlavních tváří společnosti máš velkou zodpovědnost. Jak zvládáš vyvážit profesionální povinnosti s osobními očekáváními v této pozici?

Svoji práci mám ráda, takže rozhovory s klienty nebo kolegy vždy uvítám. Pokud však potřebuji vypnout, určitě to udělám a necítím potřebu pracovat 24/7 – vše potřebuje rovnováhu a jak se říká, nedá se rozdávat z prázdné mísy. Takže vždycky si řeknu, že pokud je třeba odpočívat, odpočinu si a to nejraději s dobrou knihou.

Jaká je tvá filozofie vedení týmu? Jak motivuješ svůj tým k nejlepším výsledkům?

Můj názor je, že pokud se setká skupina rozumných dospělých lidí, všechno jde snadno a každý člen týmu chce co nejlépe vykonávat svou práci. Nejsem fanoušek mikromanagementu a spíše se snažím poradit a pomoci, pokud je třeba. Pokud není třeba, nechám mé kolegy a kolegyně rozhodovat v rámci jejich odbornosti. Razím přesvědčení, že pokud někomu je třeba dlouhodobě podrobně říkat, co je třeba dělat, můžu si to přece udělat sama a nepotřebuji o tom diskutovat. Proto oceňuji, že můj tým je velmi samostatný a každý člen je jeho obrovským přínosem svým vlastním způsobem. Komunikace je také klíčem k motivaci – vždy si jasně stanovíme společné priority a následně si každý vytyčí úkoly, kterými jich dosáhne.

Jak sleduješ trendy v odvětví a zajišťuješ, aby TrustPay zůstal na špičce v konkurenčním prostředí?

S kolegy hodně cestujeme a účastníme se různých výstav, které nám umožňují držet si přehled v tom, co se právě děje v oblasti našeho zájmu. Také v dnešní online době lze sledovat trendy efektivně každý den. Každé oddělení a jeho vedoucí u náš zajišťují různé úhly pohledu na toto téma, proto to považuji za společný cíl, který je často předmětem našich interních diskusí.

Co je na práci v TrustPay podle tebe nejzajímavější, o čem lidé mimo firmu možná nevědí?

Téměř všichni moji známí mimo odvětví si naši firmu představují jako nudnou instituci nejvíce podobnou jejich lokální bance. Jakmile si však uvědomí, že s tím, co děláme, přicházejí do kontaktu téměř každý den, kdy nakupují online, spustí se spousta otázek. Asi obecně platí, že jakmile známe aplikaci teorie do praxe, vše dává větší smysl.

Na který moment ve své kariéře jsi nejvíc hrdá?

Nemám v mysli konkrétní jednu chvíli. Jsem hrdá na všechny momenty, kdy se nám týmově podařilo dosáhnout většího cíle – nikdy to totiž není jen o jednotlivci. Jsem hrdá na to, že spolu umíme tvořit něco nového, pomáhat našim klientům růst a zároveň růst i osobnostně. Jsem hrdá na to, že můžu pracovat s výjimečnými lidmi, z nichž každý vidí svět jinak a osobitě – tím pádem se můžeme od sebe učit, aniž bychom byli uvězněni ve své „krabici“.

Kdybys měla svou cestu v TrustPay popsat jedním slovem, jaké by to bylo a proč?

Rychlost – protože všechno se u nás dynamicky mění. To, co platilo včera, už nemusí dnes a my se tomu musíme umět přizpůsobit tak, abychom ideálně rozšířili své byznys působení. Osobně tento aspekt považuji za jeden z pozitivních – přináší nové situace, které brání rutině.

Mohlo by vás zajímat

Poznejte tím TrustPay: Interview s Markem Žilinským, Produktový specialista
V našich blozích vám představujeme členy TrustPay týmu. Tentokrát jsme vyzpovídali Marka Žilinského, Produktového specialisty.
Economy
author: TrustPay
Poznejte tým TrustPay: Interview se Soní Kostanjevcovou, Risk Manager
Poznejte členy TrustPay týmu prostřednictvím našich rozhovorů. Tentokrát jsme vyzpovídali Soňu Kostanjevcovú, manažérku rizika.
Economy
author: TrustPay
Seznamte se s týmem TrustPay: Rozhovor s Milanem Freiboldem, Account Manager
V našich blozích vám představíme šikovné členy týmu TrustPay. Tentokrát jsme vyzpovídali Milana Freibolda, Account Managera společnosti TrustPay.
Economy
author: TrustPay