Poznejte tým TrustPay: Interview s Lucii Kamhalovou, Marketing Specialist
V našich blozích vám představíme chytré členy týmu TrustPay.
Tentokrát jsme vyzpovídali Lucii Kamhalovou, marketingovou specialistku.
Co tě inspirovalo k tomu, aby sis vybrala kariéru v marketingu a jak ses dostala do TrustPay?
Vždy jsem chtěla nějak pracovat s kreativitou, tvořit buď vizuál nebo psát, případně pracovat v reklamě nebo médiích, proto jsem se rozhodla studovat marketing a masmédia. Moje cesta do TrustPay však nevedla přímo k marketingu – začínala jsem jako Account Manager pro zahraniční klienty.
Když se na to podívám zpětně, byla to velmi cenná zkušenost, která mi pomohla lépe porozumět a navnímat svět plateb, pochopit naše produkty a vidět to celé komplexně z první ruky. Je velmi důležité pochopit hlavně to, na čem obchodníkům nejvíce záleží a porozumět jejich potřebám – v tom se práce account manažera propojuje is marketingem. Myslím si, že bez tohoto základu by byl přechod přímo do marketingu v tak komplexním odvětví mnohem náročnější. Dnes mohu spojovat svoji vášeň pro marketing s reálnými poznatky z odvětví, díky čemuž je moje práce strategičtější a má větší dopad.
Jak vypadá tvůj typický den v roli Marketingového specialisty v TrustPay?
Mé dny jsou různorodé. Pracuji na široké škále úkolů – od psaní obsahu, jako jsou blogy, články a případové studie, přes tvorbu příspěvků na sociální sítě a plánování obsahu až po shromažďování relevantních statistik.
Některé dny nahrávám podcasty, edituji je nebo připravuji dotazy pro naše hosty. Také aktualizuji webstránku a pracuji na dalších projektech. Součástí mé práce je také brainstorming, plánování a spolupráce s kolegy, abychom zajistili, že naše komunikace je jasná a efektivní.
Spolupracuji též s externími kolegy, kteří nám pomáhají s grafikou a designem, abychom společně vytvořili efektivní a moderní marketingové materiály. Jiné dny mám zase cally, týkající se potenciálních marketingových spoluprací, konferencí a podobně. Také se starám o organizaci našeho eventu E-commerce Connect, kde dohlížím na všechny organizační a obsahové detaily.
Marketing u nás však není jen o tvorbě obsahu, ale je hlavně o podpoře našeho sales a account management týmu, aby jednotlivé marketingové aktivity pomáhaly kolegům efektivně prezentovat to, co TrustPay nabízí, a aby se naše služby dostaly k těm správným lidem tím správným způsobem. Neustále hledáme nové způsoby, jak se spojit s našimi klienty a partnery – ať už prostřednictvím vlastních eventů, podcastů nebo účasti na konferencích, kde můžeme naplno prezentovat naši značku. Cílem není jen propagace, edukování, ale také vytváření si vztahů s klienty a partnery. A právě to dělá tuto práci zajímavou. 😊
„Cílem není jen propagace, edukování, ale i vytváření si vztahů s klienty a partnery. A právě to dělá tuto práci zajímavou.“
Čím je marketing v platbách jedinečný nebo náročný ve srovnání s jinými odvětvími?
Odkdy pracuji v TrustPay a vnímám svět plateb i z té druhé strany, nejen jako uživatel, velmi mě fascinuje, jak je vše rychlé. Technologie, regulace, způsob, jakým se firmy přizpůsobují – vše se neustále mění. A upřímně? Baví mě to. 😊
Ráda se učím nové věci, takže být obklopena lidmi, kteří jsou pro tyto věci nadšeni – ať už kolegy nebo klienty, je pro mě velkým přínosem. Baví mě sledovat dění a nové trendy. Moji kolegové, kteří jsou v TrustPay již dlouhá léta, mají obrovské množství zkušeností, a je skvělé se od nich učit. Marketing v platbách je specifický v tom, že neprodáváte jen produkt – pomáháte firmám zorientovat se ve složitém a neustále se měnícím prostředí. Je to o edukaci, důvěře a o tom, jak obchodníkům ukázat, že správná platební řešení mohou pro jejich byznys znamenat skutečný rozdíl.
Jak jednotlivé aktivity přispívají k celkové marketingové strategii?
Naší snahou je vytvořit propojený marketingový ekosystém, ve kterém všechny aktivity do sebe přirozeně zapadají a navzájem se doplňují. Nejde jen o jednorázové kampaně, ale o propojení všeho, co děláme, aby to dávalo smysl a přinášelo dlouhodobý efekt. Ať už jde o propojení obsahu na našem webu se sociálními sítěmi, zapojení klientů do podcastů a případových studií, nebo účast našich kolegů na panelových diskusích a konferencích – každý prvek hraje svou roli při budování značky a vztahů.
Svět plateb nabízí řadu zajímavých a cenných poznatků, které stojí za to, abychom je posouvali dál. Čím více dokážeme klienty edukovat a správně je nasměrovat, tím větší hodnotou pro ně jsme. Cílem je, aby byl TrustPay vnímán jako důvěryhodný hráč v odvětví a zároveň jsme si budovali silné a smysluplné vztahy.
Jak TrustPay využívá AI v marketingové a jak ji ty osobně zapojuješ do své každodenní práce?
AI je můj malý každodenní pomocník. 😊 Při psaní obsahu mi nejen šetří čas, ale pomáhá mi tvořit kvalitnější texty s lepší strukturou. Nevnímám ho jako náhradu kreativity, ale spíše jako nástroj, který ji posouvá na vyšší úroveň. Samozřejmě, klíčové jsou také správné znalosti a přehled, aby obsah pak nevyzníval jako od chatbota.
AI mi pomáhá i při úpravě videí a dalších kreativních úkolech a velmi ráda zkouším nové nástroje. Jsem otevřená inovacím a fascinuje mě to, kam se AI posune dál a jak ji můžu ještě lépe zapojit do své práce. TrustPay staví na inovacích a podporuje využívání AI ke zvýšení efektivity, díky čemuž je moje práce ještě zajímavější a prostě „more fun“. 😊
Pokud byste měli popsat značku TrustPay třemi slovy, která by to byla a proč?
TrustPay znamená rychlost, inovace a spolehlivost. Platby děláme rychlými a bezproblémovými, neustále přinášíme nová řešení a posouváme odvětví vpřed, přičemž firmy se na nás mohou vždy spolehnout. V platbách jsou důvěra a agilita klíčové – a přesně to přinášíme.
„Čím více dokážeme klienty edukovat a správně je nasměrovat, tím větší hodnotou pro ně jsme.“