Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

26. března 2025

Poznejte tým TrustPay: Interview s Lucii Kamhalovou, Marketing Specialist

autor: TrustPay
Sledujte nás:

V našich blozích vám představíme chytré členy týmu TrustPay.
Tentokrát jsme vyzpovídali Lucii Kamhalovou, marketingovou specialistku.

Co tě inspirovalo k tomu, aby sis vybrala kariéru v marketingu a jak ses dostala do TrustPay?

Vždy jsem chtěla nějak pracovat s kreativitou, tvořit buď vizuál nebo psát, případně pracovat v reklamě nebo médiích, proto jsem se rozhodla studovat marketing a masmédia. Moje cesta do TrustPay však nevedla přímo k marketingu – začínala jsem jako Account Manager pro zahraniční klienty.

Když se na to podívám zpětně, byla to velmi cenná zkušenost, která mi pomohla lépe porozumět a navnímat svět plateb, pochopit naše produkty a vidět to celé komplexně z první ruky. Je velmi důležité pochopit hlavně to, na čem obchodníkům nejvíce záleží a porozumět jejich potřebám – v tom se práce account manažera propojuje is marketingem. Myslím si, že bez tohoto základu by byl přechod přímo do marketingu v tak komplexním odvětví mnohem náročnější. Dnes mohu spojovat svoji vášeň pro marketing s reálnými poznatky z odvětví, díky čemuž je moje práce strategičtější a má větší dopad.

Jak vypadá tvůj typický den v roli Marketingového specialisty v TrustPay?

Mé dny jsou různorodé. Pracuji na široké škále úkolů – od psaní obsahu, jako jsou blogy, články a případové studie, přes tvorbu příspěvků na sociální sítě a plánování obsahu až po shromažďování relevantních statistik.

Některé dny nahrávám podcasty, edituji je nebo připravuji dotazy pro naše hosty. Také aktualizuji webstránku a pracuji na dalších projektech. Součástí mé práce je také brainstorming, plánování a spolupráce s kolegy, abychom zajistili, že naše komunikace je jasná a efektivní.

Spolupracuji též s externími kolegy, kteří nám pomáhají s grafikou a designem, abychom společně vytvořili efektivní a moderní marketingové materiály. Jiné dny mám zase cally, týkající se potenciálních marketingových spoluprací, konferencí a podobně. Také se starám o organizaci našeho eventu E-commerce Connect, kde dohlížím na všechny organizační a obsahové detaily.

Marketing u nás však není jen o tvorbě obsahu, ale je hlavně o podpoře našeho sales a account management týmu, aby jednotlivé marketingové aktivity pomáhaly kolegům efektivně prezentovat to, co TrustPay nabízí, a aby se naše služby dostaly k těm správným lidem tím správným způsobem. Neustále hledáme nové způsoby, jak se spojit s našimi klienty a partnery – ať už prostřednictvím vlastních eventů, podcastů nebo účasti na konferencích, kde můžeme naplno prezentovat naši značku. Cílem není jen propagace, edukování, ale také vytváření si vztahů s klienty a partnery. A právě to dělá tuto práci zajímavou. 😊

„Cílem není jen propagace, edukování, ale i vytváření si vztahů s klienty a partnery. A právě to dělá tuto práci zajímavou.“

Čím je marketing v platbách jedinečný nebo náročný ve srovnání s jinými odvětvími?

Odkdy pracuji v TrustPay a vnímám svět plateb i z té druhé strany, nejen jako uživatel, velmi mě fascinuje, jak je vše rychlé. Technologie, regulace, způsob, jakým se firmy přizpůsobují – vše se neustále mění. A upřímně? Baví mě to. 😊

Ráda se učím nové věci, takže být obklopena lidmi, kteří jsou pro tyto věci nadšeni – ať už kolegy nebo klienty, je pro mě velkým přínosem. Baví mě sledovat dění a nové trendy. Moji kolegové, kteří jsou v TrustPay již dlouhá léta, mají obrovské množství zkušeností, a je skvělé se od nich učit. Marketing v platbách je specifický v tom, že neprodáváte jen produkt – pomáháte firmám zorientovat se ve složitém a neustále se měnícím prostředí. Je to o edukaci, důvěře a o tom, jak obchodníkům ukázat, že správná platební řešení mohou pro jejich byznys znamenat skutečný rozdíl.

Jak jednotlivé aktivity přispívají k celkové marketingové strategii?

Naší snahou je vytvořit propojený marketingový ekosystém, ve kterém všechny aktivity do sebe přirozeně zapadají a navzájem se doplňují. Nejde jen o jednorázové kampaně, ale o propojení všeho, co děláme, aby to dávalo smysl a přinášelo dlouhodobý efekt. Ať už jde o propojení obsahu na našem webu se sociálními sítěmi, zapojení klientů do podcastů a případových studií, nebo účast našich kolegů na panelových diskusích a konferencích – každý prvek hraje svou roli při budování značky a vztahů.

Svět plateb nabízí řadu zajímavých a cenných poznatků, které stojí za to, abychom je posouvali dál. Čím více dokážeme klienty edukovat a správně je nasměrovat, tím větší hodnotou pro ně jsme. Cílem je, aby byl TrustPay vnímán jako důvěryhodný hráč v odvětví a zároveň jsme si budovali silné a smysluplné vztahy.

Jak TrustPay využívá AI v marketingové a jak ji ty osobně zapojuješ do své každodenní práce?

AI je můj malý každodenní pomocník. 😊 Při psaní obsahu mi nejen šetří čas, ale pomáhá mi tvořit kvalitnější texty s lepší strukturou. Nevnímám ho jako náhradu kreativity, ale spíše jako nástroj, který ji posouvá na vyšší úroveň. Samozřejmě, klíčové jsou také správné znalosti a přehled, aby obsah pak nevyzníval jako od chatbota.

AI mi pomáhá i při úpravě videí a dalších kreativních úkolech a velmi ráda zkouším nové nástroje. Jsem otevřená inovacím a fascinuje mě to, kam se AI posune dál a jak ji můžu ještě lépe zapojit do své práce. TrustPay staví na inovacích a podporuje využívání AI ke zvýšení efektivity, díky čemuž je moje práce ještě zajímavější a prostě „more fun“. 😊

Pokud byste měli popsat značku TrustPay třemi slovy, která by to byla a proč?

TrustPay znamená rychlost, inovace a spolehlivost. Platby děláme rychlými a bezproblémovými, neustále přinášíme nová řešení a posouváme odvětví vpřed, přičemž firmy se na nás mohou vždy spolehnout. V platbách jsou důvěra a agilita klíčové – a přesně to přinášíme.

 

„Čím více dokážeme klienty edukovat a správně je nasměrovat, tím větší hodnotou pro ně jsme.“

 

Mohlo by vás zajímat

Poznejte tím TrustPay: Interview s Eliškou Hutníkovou, Head of Compliance
V našich blozích vám představujeme členy TrustPay týmu. Tentokrát jsme vyzpovídali Elišku Hutníkovou, Head of Compliance.
Economy
author: TrustPay
Economy
author: TrustPay
Seznamte se s týmem TrustPay: Rozhovor s Milanem Freiboldem, Account Manager
V našich blozích vám představíme šikovné členy týmu TrustPay. Tentokrát jsme vyzpovídali Milana Freibolda, Account Managera společnosti TrustPay.
Economy
author: TrustPay