Poznejte tým TrustPay: Interview s Paulou Banasovou, Account manažerka
V našich blozích vám představujeme chytré členy TrustPay týmu.
Tentokrát jsme vyzpovídali Paulu Banasovou, Account manažerku v TrustPay.
Jak vypadal tvůj pohovor v TrustPay? Máš nějaké tipy, jak se na takový pohovor vhodně připravit?
Můj pohovor byl velmi příjemný, od začátku měl uvolněnou atmosféru. Před pohovorem jsem si udělala průzkum, jaká je to společnost, prošla jsem si webové stránky, abych zjistila, čím se společnost zabývá, a samozřejmě jsem si přečetla popis pozice, o kterou jsem se ucházela.
Začínala jsem na zákaznické podpoře, takže jsem si zrekapitulovala, co mě čeká a na co se mě pravděpodobně budou ptát. Zaměřila jsem se hlavně na to, abych zmínila své silné stránky a dosavadní zkušenosti.
Na konci pohovoru jsem ihned dostala zpětnou vazbu, že tak hezký popis o TrustPay od někoho, kdo tu předtím nepracoval, ještě neslyšeli. 🙂
Ještě před pohovorem jsem byla nadšena z vize společnosti, ze samotného produktu a z toho, že se zase naučím něco nového. Myslím, že když se pro danou pozici a činnost společnosti nadchnete, je pohovor mnohem snazší.
„Výzva pro zákazníka je vždy také výzva pro mě.“
V čem spočívá tvá práce a jaké jsou její výhody a nevýhody?
V současné době pracuji jako Account Manager, takže mým úkolem je pečovat o naše stávající lokální zákazníky. To znamená, že jsem s nimi v kontaktu téměř denně. Dalo by se říct, že moje práce má dva aspekty: jednak se starám o spokojenost klientů, kteří mi byli přiděleni, ale také řeším takzvané eskalační problémy, které mi jsou předávány z oddělení zákaznické podpory. Pro mnoho klientů jsem také mnohdy prvním kontaktem, když je třeba něco naléhavě řešit. Jsem jim prostě k dispozici, když mě potřebují.
Součástí mé agendy je ujistit se, že klienti rozumí celému systému TrustPay, od tzv. „onboardingu“ klienta, přes ověření, elektronický podpis smlouvy až po nastavení systému přesně podle potřeb klienta. Doslova je vedu za ruku a provázím je světem TrustPay. 😊
Za hlavní výhodu považuji to, že jsem v přímém kontaktu se zákazníky, budujeme vztahy a zároveň se učíme jeden od druhého, protože každá výzva je tou nejlepší lekcí. Pozice Account Managera mi také dává příležitost spolupracovat s ostatními odděleními v rámci společnosti, možnost neustálého rozvoje, osobního a profesního růstu.
Nevím, jestli bych to nazvala nevýhodou, ale rozhodně je výzva být nad věcí a mít odpovědi pro každého klienta. Tato pozice rozhodně vyžaduje pozitivní a proaktivní přístup.
Na jaký úspěch ve firmě jsi obzvláště hrdá a co tě potěšilo?
Především jsem velmi hrdá na to, že jsem úplně první „fulltime“ Account Manager pro slovenský a český trh, což je pro mě velké ocenění a děkuji našemu vedení, že si všimlo mé práce a motivace. Mám radost, že mě moje práce opravdu baví. Mou základní vizí při nástupu na pozici Account Manager bylo zajistit spokojenost zákazníků tak, aby nakonec mohli říci, že Paula Banasová v TrustPay je jejich značka. Aby klient věděl, že se na mě může kdykoli obrátit a že jsem tu pro něj. Výzva pro zákazníka je výzvou vždy i pro mě. 😊
Jsem také pyšná na svou práci s prvním opravdu velkým klientem, kterého jsem získala a dokázala ho úspěšně provést prvními kroky v TrustPay. Díky tomu jsme si vybudovali opravdu skvělý vztah, který dodává práci na hodnotě a dává jí hlubší smysl. Nejde jen o odepisování na e-maily, ale o skutečné budování vztahů a snahu o společný růst.
Proč stále pracuješ ve společnosti? Co tě motivuje a s jakými hodnotami společnosti se nejvíce ztotožňuješ?
Jedním z důvodů, proč jsem se rozhodla pracovat v TrustPay, je mimo jiné to, že jsem hledala menší slovenskou společnost, která je úspěšná a má potenciál růstu, kde je mladý tým a kde se mohu rozvíjet a kariérně postupovat.
Pro mě osobně jsou vztahy jako takové zcela zásadní a totéž platí samozřejmě i na pracovišti. Musím říct, že u TrustPay se mi to všechno splnilo, takže jsem si vymodlila takový malý zázrak, nebo něco jako splněné novoroční přání 😊.
Za tu dobu, co tu pracuji, jsem si s kolegy vytvořila skvělé vztahy a vím, že se na zdejší lidi dá spolehnout a že táhneme za jeden provaz. V rámci týmu si můžeme navzájem poradit a vzájemně se tak zlepšovat. Klienti si pak mohou být jisti, že dostávají skutečně dobrou podporu.
Ráda se učím od všech lidí, kteří ve společnosti TrustPay denně pracují, protože týmová práce přináší ty nejlepší výsledky.
„Dobrý Account Manažer musí dokonale znát klienta, jeho potřeby a umět mu vždy poradit a představit další možnosti, kterými mu umíme v TrustPay pomoci růst.“
Máš nějaký vtipný moment z práce?
Naposledy jsem se pobavila při našem společném focení na Halloween, kdy naši vedoucí přišli v maskách. Tehdy jsem úplně odpadla, toto byl opravdu „vtipný moment“.
S klienty zažíváme vtipné momenty, například když řešíme verifikaci přes naši aplikaci a klient začne nahrávat, ještě než si to uvědomí 😊.
Jaký máš přístup k zákazníkovi a čeho si vážíš na práci s lidmi?
Jak jsem již zmínila, jednou z nejdůležitějších hodnot jsou pro mě vztahy, ať už s kolegy nebo se zákazníky. Já sama mám takový přístup, že si vážím lidí a jejich práce a chápu, že ne vždy si hned porozumíme. Pro mě je nejdůležitější najít správný typ komunikace a přístup ke každému jednotlivci.
Dobrý Account Manager musí dokonale znát klienta, jeho potřeby a vždy mu umět poradit a představit další možnosti, které může využít ke svému dalšímu růstu.
Vždy se snažím být milá a vstřícná. Dbám také na to, abych se vzdělávala v tom, co dělám, a sledovala aktuální dění ve společnosti a ve světě plateb.
Co bys poradila budoucím uchazečům, kteří by chtěli pracovat ve společnosti TrustPay?
Tím, že jsme fintech společnost a nabízíme platební řešení, je zcela nezbytné každodenní vzdělávání a sebezdokonalování. V TrustPay jen nesedíme u otevřeného notebooku, ale opravdu využíváme čas efektivně
Nesmíte se bát nových věcí, ale brát je jako motivaci a otevřít si tak dveře do nového světa. Tento úspěch pak můžete přenést do svého vlastního rozvoje.
Stačí mít postoj „chci se učit, chci růst“ 😊.