Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

17. září 2024

Rozhovory se zaměstnanci TrustPay– Martin Halgoš, Deputy Head of Operations

autor: TrustPay
Sledujte nás:

V našich blozích vám představujeme členy TrustPay týmu.
Tentokrát jsme vyzpovídali Martina Halgoše, Deputy Head of Operations.

Jak dlouho pracuješ v TrustPay a jaké byly tvoje začátky?

Nastoupil jsem v dubnu 2022, takže v TrustPay pracuji něco přes dva roky. Začínal jsem na pozici Junior Payment Specialist, bez jakýchkoliv předchozích zkušeností v e-commerce.

Začátky byly náročné, protože každý den byl plný nových informací, ale s pomocí úžasných kolegů jsem se naučil veškerou „operační“ agendu během krátké doby a po čtyřech měsících jsem už zaučoval nováčky já.

Co tě každý den motivuje přijít do práce?

Do práce mě motivuje práce 😀 Považuji se za jednoho z těch šťastlivců, kteří našli práci, která je baví a naplňuje. K tomu přidej skvělé kolegy, nyní už i přátele, a máme vítěznou kombinaci, která člověka ráno povzbudí k tomu, aby se do kanceláře těšil.

Pomohla ti práce v TrustPay objevit oddělení nebo pozici, která tě skutečně baví?

Jak jsem již zmínil, práce, kterou dělám, mě baví, a je tomu tak od samotného začátku. Na začátku roku jsem se stal také vedoucím oddělení Customer Support, což pro mě byla nová výzva, protože jsem musel na problémy nahlížet z nové perspektivy. Dnes tedy vedu dvě oddělení, Operations a Customer Support, a nemohl bych být vděčnější za lidi, kteří jsou součástí těchto týmů.

 

„TrustPay nejsou jen kolegové, ale z velké části i přátelé

 

Co bys doporučil někomu, kdo zvažuje práci v TrustPay?

Poslat životopis co nejdříve, protože možná čekáme právě na tebe. Ve firmě umí ocenit šikovnost i zájem o řešení problémů. Sám jsem si myslel, že jako nekvalifikovaný absolvent nemám šanci dostat se do firmy jako je TrustPay, ale zkusil jsem to a díky snaze se zlepšovat mi je umožněno kariérně růst.

Jak vypadá běžný den na tvé pozici?

Každý den je jedinečný, ale zároveň obsahuje rutinní procesy, které mi vyhovují a přinášejí takové to vnitřní uklidnění, že všechno je, jak má být. Ráno kontroluji stav systémů, plateb, výplat a účtů, procházím e-maily a sleduji dění, protože vždy se něco děje a je třeba to (nejlépe hned) řešit.

Zároveň jsem začal kontrolovat releasy našich interních systémů, což je také časově náročné, protože releasujeme každé dva týdny. Jsem také k dispozici ohledně otázek od operátorů, supportu i jiných oddělení. Den většinou končím závěrečnou kontrolou e-mailů a poznámkami, co se daný den vyřešilo a co je ještě třeba dokončit.

Co je pro tebe na současné pozici největší výzvou a co se v týmu změnilo od tvého nástupu?

Pojem největší výzva je celkem relativní. Když jsem začal řešit v rámci oddělení operations agendu bank, byla to v tu chvíli pro mě největší výzva, následovalo to, když jsem se začal účastnit callů s našimi partnery, další výzvou bylo převzetí oddělení Customer Support a aktuálně je to moje nová pozice Deputy Head of Operations a s ní související procesy a odpovědnost. V týmu se změnilo asi jen to, že jsou dva 😊 Naštěstí je atmosféra v týmech velmi přátelská a otevřená po celou mou kariéru.

TrustPay team/tím-Martin Halgoš, Deputy Head of Operations

Jaké jsou tvoje vztahy s kolegy ve firmě a jak hodnotíš firemní kulturu TrustPay?

Vztahy s kolegy bych ohodnotil jako nadstandardní. Všichni jsou vzájemně velmi příjemní, usměvaví a přátelští. Myslím si, že za to mohou i časté teambuildingové aktivity, na kterých si naše firma zakládá. Pravidelně máme jarní grilování, podzimní guláš, zimní bowling a letní teambuilding s přenocováním. Zároveň máme i menší teambuildingy v rámci oddělení, což je velké plus pro mezilidské vztahy. TrustPay nejsou jen kolegové, ale z velké části i přátelé.

Máš nějaký zábavný moment z práce v TrustPay?

Těch by bylo mnoho, ale nejsou vhodné ke zveřejnění 😊 Asi první, co mi přijde na mysl, je, když jsem začal pracovat s naším interním ticketovacím systémem a přišel pokyn na odblokování karty zákazníka. Vyhledal jsem si v našich postupech, co mám kde udělat, udělal jsem to a s velkou spokojeností jsem dokončený ticket vrátil zadavateli s textem „karta je doblokována“, což velmi překvapilo kontrolu a občas si mě stále dobírají s tím, co ještě doblokuji. 😀

Mohlo by vás zajímat

Poznejte tím TrustPay: Interview s Eliškou Hutníkovou, Head of Compliance
V našich blozích vám představujeme členy TrustPay týmu. Tentokrát jsme vyzpovídali Elišku Hutníkovou, Head of Compliance.
Economy
author: TrustPay
Poznejte TrustPay tým: Interview s Richardem Tésim, Deputy CEO
V našich blozích vám představujeme šikovné členy TrustPay týmu.
Economy
author: TrustPay
Poznejte tým TrustPay: Interview s Veronikou Klúcsik, Head of Due Diligence
Poznejte členy TrustPay týmu prostřednictvím našich rozhovorů. Tentokrát jsme vyzpovídali Veroniku Klúcsik, vedoucí oddělení Due Diligence.
Economy
author: TrustPay